Breakfirst

:D Fan vilken underbar natt. Vet att er klocka typ e 17.00 nu och var e bara 10.33 pa morgonen.
Nu ar det dags for frukost och det ska bli sa nice!
Jesse jag saknar dig ocksa. Har pappa lamnat laddaren? Jag ar sa orolig att han ska glomma det.
Idag ska vi till wellesley och shoppa klader. Sen kanske vi ska till Grannen och bada swimmingpool.
Det ska bli ett par skor infor brollopet och en klanning. vilken farg tycker ni jag ska ha? Sen ska jag nog shoppa ett par skjorts for det ska bli hyffsat varmt idag.
Hahaha vi har en hund har ocksa och hon ylar hela tiden hon ar helt underbar :D
Nehe vi hors senare ;)

Puss och kramar.                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ vad kul att du har haft en bra första dag:D

ja din pappa har lämnat laddaren så du behöver inte vara orolig :D

Jag tycker att du ska ha en blå klänning till bröllopett för du har så fina blå ögon så det skulle passa jätte bra:D

kram jesse

2009-08-27 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0