:)

Idag ar det dags att gora var efterlangtade Duck Tour.
Vi ska aka pa sightseeing i Boston for att sedan aka en tur pa floden.
Jag kommer lagga upp bilder pa lite av vad vi kopt. Bra jesse att pappa lamnat laddaren. Tack for att du raddade mig i sista sekund ;)
Tiden gar sa fort for vi har sa kul. USA ar riktigt coolt for det ar massa poliser och stora skyskrapor och a det ar helt fantastiskt. Det ar stora affarer och vi var pa ett slags varuhus igarkvall. Det var ordning OVERALLT. Tank om sverige kunde ha lika ordning da skulle man vilja handla JAMT, lovar! Hors senare. Puss!
Jag med min vackra klanning.    Bye Bye :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aww så vacker :D

2009-08-28 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0