Godnatt :)

Hejsan!!!
Imorgon Aker vi till San Francisco.
Idag har vi varit pa stranden och det var enorma vagor.
Det var riktigt skont i Atlanten.
Jag fick manga fina bilder.
Det kallar jag verkligen strand.
Jag har lekt med Ginger hela dagen. Hon e sa himla rolig.
Ginger ar en hund om ni undrar :p
Sa vi lamnar Boston imorgon. Sen aker vi till San Francisco och halsar pa Debbie.
Vi stannar dar i 2 dagar och sen aker vi till portland och halsar pa George och Lori.
Saknar pappa och sigge!!!! <3
Har spelat Schack med Joel bade igar och idag. Haha jag blir bara battre och battre sa nu vill han inte spela med mig mera :p
Kärleken


Hoppas det blir scrambeled eggs imorgon. Rudys ar BEST!
Nu fick vi precis en kaka och melon :p Gott!
Sa dem har 4 dagarna vi varit hos Hanna och Rudy har varit nyttiga! Det har varit bra for min halsa. :)
Men vi hors imorgon hoppas jag.
Puss och kramar pa er! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fan vad jag blir avis nu. jag vill också till USA. :D

Men du och jag kanske skulle kunna åka dit någon dag :D bara vi två och visa amerikanerna hur man lever ;P

2009-08-31 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0