Worried!!!

Maybe I am a little to much worried but i can´t help it.!

Jag tycker livet har varit jättejobbigt de senaste 6 åren!
Min mamma fick sin bröstcancer år 2004, spreds sig nu till ryggmärgen och massa skit......(skelettcancer)
Det är obotligt och dödligt...så det gick 5 år sen kom den förbannade cancern igen :(
Min mamma betyder allt för mig.
Jag har "Juvenil Epilepsi" och jag tycker faktiskt själv att jag varit stark som klarat av detta. Har många gånger känt att jag bara skulle vilja ge upp. Men det är så onödigt att bara slänga bort ett liv man har fått äran att få.
Tänk på de stackars människor som är dödsdömda. Eller vet att det kanske inte är långt kvar.


Min älskade mamma jag finns här FÖREVIGT! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 FYYYFAN :'(



But the way,

Min bror tog studenten
Har varit hos Emmz sen i Söndags =) mycket roligt saknar alla tider med dig :D <3
Satt i mitt löshår :D:D:D:D:D
Sen fick jag gooooooda nyheter när jag kom hem ingen som vet vad det handlar om Btw ;D Bara några kanske :D
Hihihi nä orkar inte mera hörs =)puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0