Goddag! Eller Gokväll


Jahopp -_-
Har ingen som helst lust till NÅGOT.....
Funderar på o kasta mig i sängen o krascha ihop totalt... Nä det är ingen idé.
Aja var väl tvungen till o lägga ut nåt.
Nån som kan göra mig lite glad behölver verkligen lite glädje just nu skolan imorgon vet inte jag hur de ska gå långtråkigt o kommer fan va depp på dagen.
Men kan alltid prata med mina underbara vänner som tur är.. <3
 Helgen har varit Helt underbar tills igår kväll. Men de pallar jag inte snacka om över huvud taget. så hörs kanske imon
Vill bara säga att på bilden här nedan så ser de verkligen ut som min hund dödat mig.
Han är SÖTAST....NÄSTAN!


Pushejs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du känner dig och jag är så hemst ledsen för det som hänt.

2009-03-30 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0