Godnatt :D

TJOOOOSAN =)

Hopp, skulle uppskatta att ni skriver vem det är ifrån ifall ni komenterar för när de står anonym vet jag ju inte vem de e :P







Dagen började med att jag var lika seg upp på morgonen men hann till bussen, den var väldigt tidig idag men jag hann.
Satte mig bakom sofia och anso i bussen. Hade lite tårar i ögonen och Fia vände sig om och frågade e du sur Millan?Nej svarade jag och fortsatte kolla ut. Sen satte fia sig vid robban och anso vände sig om och frågade vad är det som hänt? Har det hänt något?.
Mja sa jag o fortsatte kolla ut. Hon frågade vad det var, men jag sa, vi kanske kan ta det sen.
Och hon sa att det måste vi inte men vi kunde det om jag ville.
Sen var vi framme i skolan, vi mötte minna amanda o massa men jag brydde mig inte så mycket.
Vill bara säga en sak innan vi fortsätter :P
Sofia Emma Sara Karlsson, min barndomsvän:
Älskade UNGE! Du betyder så otroligt mycket och så fort någon sårar dej finns jag vid din sida!
Du betyder Allt sneppet under min familj! <3
Lilla ängel det går inte med ord att beskriva dej och din personlighet jag älskar dej!!!
/ Din M
Aa....forsättning nu då.
Jag gick in kl 08.25 och vi började 08.30
Så kom jag in i korridoren o så fort Kalle K-pist såg mig så sa han:
Millan, E Du Suuuuuur?
Ne sa jag ba. sen kom Kerstin (Läraren)
Och kalle fortsatte med Millan, e du suuuuuur?
Sen kommer KERSTIN och säger Millan, e du suuuuur?
Nej! sa jag ba :P
Aa...sen började allt skit. :P
Bästa klasskillkompisarna försökte muntra upp mig o visade en video hur man INTE ska beté sig i trafiken. O va dem GARVA men inte jag.
aaa sen va den lektionen över och Övergick till Matte.
Lektionen gick bra =)
Sen var det Idrott o jag mådde inte bra så jag va inte med.
Sen bar det hemåt o sova.
Sen va jag med Anso ett tag o sen nu sitter jag här.
Är lite gladare nu iallafall =)

Ska gå och lägga mig och läsa kort kjol, väldigt bra bok.
Snackade med one person nyss :) gutt att höra den rösten ibland, man får ett leénde på läpparna. ;D
Men jag skriver nog mer i skolan imon :) Så .....
GODNATT =)
Puss
MillaN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0