Torsdag.

Sitter i skolan och pluggar FoS (Försäljning och Service).
Jo i tidigare inlägg så lät det så himla bra med den kille jag hade. MEN ICKE. Jag vet inte vad som hände riktigt och jag lägger inte energi på det heller.
Men Iallafall jag blev singel och umgicks med Anna Olofsson och haha ja vi begav och till EB-logistik för hon behövde prata med sin kompis Henke..Hade ingen aning om vem han var. Men trevlig prick och vi hade kul med många skratt! Gång på gång åkte vi dit och hälsade på =) Sedan började Henke och jag dejta och det pågick väl ungefär i en månads tid. Efter denna goa månad så hände det på alla <3 dag.
De blev vi två, inget som någon av oss hade räknat med :P Men det går jättebra nu och det är snart eller ja jo snart 2 månader =) Det känns verkligen...äkta kärlek. Ska ringa min sötnos om 10 min =) Han behöver vakna :) Ja, jag orkar inte skriva så mycket mera men men ni får ha det så himla bra så får vi se när jag uppdaterar nästa gång! =) Puss gott folk.
Henrik Bergstedt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0